Post by gelmobaxiri on Feb 21, 2022 2:28:29 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ NARUTO X BORUTO NINJA VOLTAGE ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ NARUTO X BORUTO NINJA VOLTAGE IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode flere mønter ▞▞▞
▞▞▞ NARUTO X BORUTO NINJA VOLTAGE 2022 version ▞▞▞
Det er et rigtig godt spil, og jeg har haft det meget sjovt med det. Det har en række forskellige karakterer og evner fra naruto, endda deres egne unikke, som gør kampen fantastisk. Selvom det kan være pay-to-win, tvinger det dig ikke rigtig til det. Pay-to-win ville fremskynde fremskridt, men det er nemt at komme videre uden det.
Dette spil er så sjovt at blive stærk bare grind ikke bare uhøflig udvikleren bare jeg betaler ikke for at vinde du skal grine for at være stærk
Super flot spil, det tager et stykke tid at forstå det, men når du først forstår, hvad du skal gøre, og hvordan du får dine karakterer til at vokse, begynder det at blive rigtig sjovt. Og spillet giver dig endda mulighed for at spille med dine yndlings Naruto-karakterer, så gerne, hvis jeg kan lide Madara, har jeg tre versioner af ham at arbejde med. Jeg anbefaler virkelig dette spil!
Jeg kan godt lide dette spil. Men dens opdatering mb er for meget (1911mb).
Jeg elsker dette spil, det er godt, men det bliver ved med at forlade og lader mig ikke spille, og når jeg spiller, er det ekstremt laggy, så ret det
Dette er et godt spil tbh..men jeg giver kun 3 stjerner..hvorfor ??.. Dit spil fuld af fejl..som det aldrig fikseret..som fik sparket ud midt i at angribe andres fæstning..taber point bare sådan..det er bare dumt..og også..jeg vil give dette spil 5 stjerner, når du aktiverer baggrundsopdatering..ingen ønsker at vente som en idiot og venter på, at spillet er færdig med at downloade nyt indhold..
Super spil, men går stadig ned. kan du ikke ordne nedbrud😝
Jeg har haft det sjovt med spillet, det styrtede ned hver gang jeg åbnede det, men det viste sig, at det bare var fordi, at appen skulle opdateres, så for jer, der bliver ved med at brokke sig over, at det styrter ned, skal I bare vide, fordi I ikke har opdateret appen
Bedste naruto-spil nogensinde, hold faktisk op med verdens udviklere og ejere
NARUTO X BORUTO NINJA VOLTAGE অ্যাকশন dxvf
Jeg elsker naruto, jeg er en stor stor fan, men når jeg prøver at starte spillet, står der "Der er opstået en kommunikationsfejl.Prøv venligst igen i et område med god forbindelse." VENLIGST VENLIGST DEVS, Ret denne fejl...
Jeg vil virkelig nyde dette spil. Det gør jeg virklig. Men jeg kan ikke engang komme ind i spillet med alle de tilfældige nedbrud! Det burde ikke være svært at åbne et spil. Desværre kan dette spil bare ikke lide at fungere, når jeg virkelig går ind i det.
Som Naruto-fan elsker jeg det. Det bedste er, at du også kan være Akatsuki, og det vil ændre din fjende.
Jeg kan godt lide dette spil for meget, men der har nogen problemer inde i det. Da jeg loggede ind på mit spil, gav det mig ikke noget efter opdateringen, fordi det bare laver sort skærm med den hoppende tudse. Jeg håber ikke, jeg får dette spil til at blive buggy eller noget. Sørg for, at du skal rette internettet, indtil jeg kan komme ind på det 😭.
Spillet indlæses ikke i det, slår mig bare ud, men da jeg spillede, var det godt
Det koster meget opbevaring, men efter min mening er det det værd. Fortsæt det gode arbejde

Plants vs. Zombies FREE ยุทธศาสตร์ aktk
det er virkelig et fantastisk spil, fantastisk grafik grt gameplay, bare en smule griny
Som alt, hvad jeg kan sige, er dette spil godt og forbedrer så meget, at indkaldelserne er fine, men jeg foreslår virkelig, at du skal tilføje en funktionskontakt acc for at få andre spillere til at stoppe med at afinstallere og installere og derefter downloade spildataene. Hvis du læser dette håber du vil acceptere det.
Dumt spil
Nå, det er en trestjernet, da jeg spillede det, det var sjovt, men når jeg prøver at komme tilbage på, er det bare en sort skærm
Spillet virker ikke for mig, fordi det bliver ved med at fjerne mig fra spillet
appen slår mig altid ud af spillet, denne app stinker, jeg hader det så meget, hvis denne ting var tokein ud af spillet, ville det være et fantastisk spil
spillet er godt, men det bliver endnu bedre, hvis du tilføjer en åben verden i spillet, tak.
super
Plsss fix ukendt fejl plss fix Det er et godt spil
Drop rates er skrald, dette spil er fuldstændig p2w.......f2p kan ikke overleve
Det er et sjovt spil med mange karakterer, og indkaldelsen er ok. Men de skal tilføje et navnefilter til at sortere karaktererne og har virkelig brug for en genafspilningsmulighed, så du ikke behøver at blive ved med at gå tilbage til missionen og vælge den måde, du kan blive ved med at male den samme mission, du ønsker.
Jeg vil vurdere dette til 2 stjerner, fordi når tutorialen er færdig, tog opdateringen såååå lang tid, og jeg kan ikke holde det ud.Plz gør din indlæsningssektion kortere ligesom filerne😤 Jeg kan afspille, men de fleste karakterer kan ikke se på grund af overførslen 😉 Jeg vil gerne ændre din opdateringsindlæsning til en anden, såsom at filerne downloades, og jeg kan spille..... og alle karakterer indlæser fuldstændig, det er okay for mig... Ligesom mobile legender indlæser fil, jeg kan spille, men jeg kan ikke se mine helte i den....
Skraldespil, alt de tænker på er penge, de er ligeglade med deres spillere.Spillet har intet indhold, det er kedeligt og går ned hvert andet minut
Jeg har lige fået en 5-stjernet tilkaldebillet fra login-belønninger. Jeg hævdede fra min indbakke, da jeg gik for at tilkalde den, den forsvandt simpelthen. Idk hvad er problemet kan nogen hjælpe mig
Argggg 😠😠 hvorfor tvinger du mig ud af spillet, som om jeg hader det her. Jeg vil gerne smække dette spil, fix det lige nu nu og du ikke retter det, jeg kræver rettelse det hader denne rrrrrrrrr
Det er et fantastisk spil og det bedste, jeg nogensinde kunne have spillet, men det går ned, hver gang jeg starter en mission! Hvis det er en fejl eller fejl, skal du rette det, mange mennesker har forladt spillet på grund af dette problem
Jeg kan ikke logge ind på min gamle konto, hver gang den siger, at der ikke kan linkes data, da spilledata ikke eksisterer, tak hjælp
Jeg kan ikke lide, hvordan du ikke kan angribe, når du kommer ind på den sidste ø og derefter bliver spammet og ikke kan bevæge dig, før jeg dør
Grafikken er super god karakterspil er god til meget er god.idk hvad er ikke godt.
Jeg elsker dette spil, og jeg kommer tilbage for at spille det, men det lader mig bare ikke engang indlæse det, det giver mig den sorte skærm og den lille blå roterende cirkel, men lukker så sig selv, så vær sød hjælp!
skraldeserver👎 afbryd altid forbindelsen fra god Wi-Fi-tilstand👎 skam dit hold👎👎👎
Hej, så kan du ordne dette, jeg kan ikke spille spillet, når jeg spiller, der er sort skærm og bare afslutter, og jeg åbnede det så mange gange, og det viser stadig sort skærm og afslutter, venligst ret dette
Jeg ved ikke, om det bare er mig, men efter opdateringen, hver gang jeg prøver at komme på dette spil, bliver det ved med at sige, at jeg skal opdatere det, men jeg har allerede opdateret det. Vær venlig at hjælpe mig. Jeg har lige fået min første A-karakter, og jeg vil ikke starte forfra.